Komplexná správa IT
Správa IT so SANDING s.r.o. ako ideálna cesta IT podpory, manažovania vašich počítačov, serverov, sietí, dát a plánovania rozvoju s tým ako rastie vaša firma.
Všeobecné okruhy poskytovaných služieb v komplexnej správe:
- správa počítačov a podpora užívateľov
- nastavavnie počítača a prístupov nových zamestnancov, zmena a zrušenie prístupov
- správa serverov a ich bezpečnosť
- správa siete, firewallov, WiFi, VPN, internetu a infraštruktúry
- správa prostredia Microsoft 365, Sharepoint, OneDrive, Teams a ďalšie
- správa služieb Microsoft Azure, virtuálny server a ďalšie služby
- správa emailov a ich doručiteľnosť, webové stránky a domény, hosting
- Bezpečnosť na všetkých úrovniach
- Zálohovanie počítačov, serverov a dát v Microsoft 365
- Kontinuálne zlepšovanie stavu IT
Spravujeme 100+ zákazníkov, 1000+ počítačov, 20000+ Microsoft 365 účtov.
Program správy IT na mieru zákazníka.
Rôzne úrovne a ceny poskytovaných služieb podľa rozsahu komplexnosti a počtu spravovaných zariadení.
Nastavenie a zlepšenie aktuálneho stavu a následne spolupráca od prístupu k technickej podpore až po komplexnú a úplnú správu všetkých systémov.
Spolu vyberieme správny výber a rozsah IT služieb pre vaše biznis ciele.
Čo môžete očakávať?
Spoľahlivosť
Zabezpečte si bezstarostné fungovanie vášho IT prostredia s našimi manažovanými IT službami. Naša ponuka rôzne úrovne služieb a zahŕňa užívateľskú podporu, nepretržitý dohľad, správu serverov, počítačov, siete a tlačiarní, prispôsobenú vašim potrebám.
Bezpečnosť
Súčasťou našich služieb je aj základná bezpečnostná hygiena, ktorá zahŕňa ochranu pred kybernetickými hrozbami, zálohovanie dát, inštaláciu bezpečnostných aktualizácií a ochranu pred nebezpečnými webovými stránkami.
Štandardizácia
Dôraz kladieme na vysokú štandardizáciu procesov a bezpečnosť, čo dokladuje aj náš certifikát ISO 9001 manažérskej kvality v oblasti IT služby. S neustálou kontrolou a vylaďovaním IT prostredia zabezpečujeme jeho optimálnu funkčnosť.
Mix overených IT služieb
K balíkom manažovanej správy IT poskytujeme rôzne doplnkové služby podľa vašej potreby ako je zálohovanie dát a aplikácií, cloudové VPN, prepojenie pobočiek a mnohé ďalšie.
Poistenie
Pretože to myslíme vážne, SANDING s.r.o, má poistenie zodpovednosti za škody spôsobené prevádzkovou činnosťou na 100.000 Eur.
Spoľahlivosť
Zabezpečte si bezstarostné fungovanie vášho IT prostredia s našimi manažovanými IT službami. Naša ponuka rôzne úrovne služieb a zahŕňa užívateľskú podporu, nepretržitý dohľad, správu serverov, počítačov, siete aj.
Vždy sa máte na koho obrátiť.
K vašim požiadavkám a problémom
máte k dispozícii tím odborníkov.
Zmluvný IT servis
Ponúkame flexibilné možnosti správy IT podľa potrieb vašej spoločnosti. Radi vám poskytneme cenník IT služieb a cenník cloudových služieb.
Úrovne IT správy
Úroveň služieb podľa potreby klienta. Od prístupu k HelpDesku pre nízke nároky na rýchlosť a komplexnosť IT služby až po Premium starostlivosť a bezpečnosť pre komplexné a rýchle služby.
Kvalita a odbornosť je vždy zaručená. Program navrhneme podľa reálnych potrieb.
Onboarding nové klienta už za niekoľko dní.
Úroveň HelpDesk Základná Funkčná Štandard PREMIUM Helpdesk email, tel email, tel email, tel email, tel Bezpečnosť ✗ ✓ ✓ ✓ ✓ Odozva* BestEffort BestEffort 4 hod 4 hod 4 hod Dohľad 24/7 reaktívny reaktívny aktívny aktívny aktívny Vyriešenie
problému*BestEffort BestEffort 1 deň 1 deň 1 deň Vyriešenie
požiadavky*BestEffort BestEffort BestEffort 3 dni 3 dni Pridelený
technik✗ ✗ ✗ ✓ ✓ MS 365
Premium
Security✗ ✗ ✗ ✗ ✓
*SLA = vo viac ako 80% prípadov
BestEffort = snažíme sa odpovedať čo najrýchlejšie, ale lehota reakcie nie je zaručená
Požiadavka = všetky požiadavky okrem IT incidentov
Postupy pre všetky služby
ITIL štandard
Pracujeme podľa štandardu ITIL pre riadenie IT služieb. To nám umožňuje flexibilne a efektívne poskytovať služby malým aj veľkým firmám na rovnakej úrovni.
Monitoring NonStop 24/7
Vaše počítače, servery a sieť neustále monitorujeme, zabezpečujeme a aktívne dolaďujeme. Neustále zvyšujeme dostupnosť a bezpečnosť. Znižujeme hrozby výpadkov a straty dát.
Ticketing a reporting
Všetky činnosti prebiehajú pomocou ticketovacieho systému. Každá požiadavka je zaevidovaná, každý náš krok detailne popísaný a úlohy včas vyriešené. Každý mesiac od nás dostanete podrobný prehľad činností, ktorý vám umožní riadiť vaše IT.
Dokumentácia
Spisujeme pre vašu sieť postupy a informácie, ktoré nám umožňujú rýchlo reagovať na vzniknuté situácie. Vďaka dokumentácii môžeme lepšie pracovať v tíme s vysokou mierou zastupiteľnosti.
Vzdialený prístup
Pre vysokú rýchlosť a efektivitu väčšinu práce robíme pomocou vzdialenej správy počítačov, serverov a sietí. Tak dosahujeme ešte rýchlejšiu dobu odozvy.
Hodnotenie
Po každom našom zásahu nás môžete hodnotiť. Automaticky vám zašleme formulár na hodnotenie našej práce, komunikácie a prevedenia. Radi vás počúvame a zlepšujeme sa.
Ako vám pomôžeme?
Popíšte, čo práve riešite a podľa toho vyberieme najvhodnejšieho špecialistu, ktorý sa vám ozve vo vami preferovaných dňoch a hodinách.