Komplexná správa IT

Správa IT so SANDING s.r.o. ako ideálna cesta IT podpory, manažovania vašich počítačov, serverov, sietí, dát a plánovania rozvoju s tým ako rastie vaša firma.

Všeobecné okruhy poskytovaných služieb v komplexnej správe:

  • správa počítačov a podpora užívateľov
  • nastavavnie počítača a prístupov nových zamestnancov, zmena a zrušenie prístupov
  • správa serverov a ich bezpečnosť
  • správa siete, firewallov, WiFi, VPN, internetu a infraštruktúry
  • správa prostredia Microsoft 365, Sharepoint, OneDrive, Teams a ďalšie
  • správa služieb Microsoft Azure, virtuálny server a ďalšie služby
  • správa emailov a ich doručiteľnosť,  webové stránky a domény, hosting
  • Bezpečnosť na všetkých úrovniach
  • Zálohovanie počítačov, serverov a dát v Microsoft 365
  • Kontinuálne zlepšovanie stavu IT

Spravujeme 100+ zákazníkov, 1000+ počítačov, 20000+ Microsoft 365 účtov.

Program správy IT na mieru zákazníka.

Rôzne úrovne a ceny poskytovaných služieb podľa rozsahu komplexnosti a počtu spravovaných zariadení.

Nastavenie a zlepšenie aktuálneho stavu a následne spolupráca od prístupu k technickej podpore až po komplexnú a úplnú správu všetkých systémov.

Spolu vyberieme správny výber a rozsah IT služieb pre vaše biznis ciele. 

Čo môžete očakávať?

Vždy sa máte na koho obrátiť.
K vašim požiadavkám a problémom
máte k dispozícii tím odborníkov.

Zmluvný IT servis

Ponúkame flexibilné možnosti správy IT podľa potrieb vašej spoločnosti. Radi vám poskytneme cenník IT služieb a cenník cloudových služieb.

Úrovne IT správy

Úroveň služieb podľa potreby klienta. Od prístupu k HelpDesku pre nízke nároky na rýchlosť a komplexnosť IT služby až po Premium starostlivosť a bezpečnosť pre komplexné a rýchle služby.

Kvalita a odbornosť je vždy zaručená. Program navrhneme podľa reálnych potrieb.

Onboarding nové klienta už za niekoľko dní.

ÚroveňHelpDeskZákladnáFunkčnáŠtandardPREMIUM
Helpdeskemailemail, telemail, telemail, telemail, tel
Bezpečnosť
Odozva*BestEffortBestEffort4 hod4 hod4 hod
Dohľad 24/7reaktívnyreaktívnyaktívnyaktívnyaktívny
Vyriešenie
problému*
BestEffortBestEffort1 deň1 deň1 deň
Vyriešenie
požiadavky*
BestEffortBestEffortBestEffort3 dni3 dni
Pridelený
technik
MS 365
Premium
Security

*SLA = vo viac ako 80% prípadov
BestEffort = snažíme sa odpovedať čo najrýchlejšie, ale lehota reakcie nie je zaručená
Požiadavka = všetky požiadavky okrem IT incidentov

Postupy pre všetky služby

Ako vám pomôžeme?

Popíšte, čo práve riešite a podľa toho vyberieme najvhodnejšieho špecialistu, ktorý sa vám ozve vo vami preferovaných dňoch a hodinách.